Na stronie www.tuning.jedrasik.pl w galeri jest golf 4 i ma po dwoch stronach wydech tez chyba zrobie tak w mojej octavi.
I co dasz 2 tłumiki końcowe? Da radę to pomieścić gdzieś pod spodem?
Te końcówki faktycznie jakieś strasznie wielkie, ale w Octavi to ciężko przypasować do zderzaka ładne końcóweczki. W sumie to dziwnie sobie Skoda wymyśliła taki zadarty zad...
Akurat w przypadku Octavi TDi nie zakladalbym drugiego wydechu tylko dwie wychodzace rurki z ostatniego tlumika rozdzielil na obie strony auta i jut. Tylko ciekawe, czy przez to nie wzrosna opory zwiazane z dluzszym wydechem na jednej rurce
Akurat w przypadku Octavi TDi nie zakladalbym drugiego wydechu tylko dwie wychodzace rurki z ostatniego tlumika rozdzielil na obie strony auta i jut.
Mi sie nie podoba jak tak sie sama rurke na druga strone doklada ,nie ladnie to wyglada jak ci auto bedzie dymic z jednej rurki a z drugiej prawie nic :wink:
Tez myslalem o zrobieniu podwojnego wydechu, ale mija sie to troche z celem.
W Octavi jest dosc malo miejsca od spodu i trzeba duzo wczesniej robic rozgalezienie. Zmieszczenie drugiego tlumika po "nieseryjnej" stronie wymaga sporych kombinacji.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
żeby ładnie umieścić wydech z drugiej strony to praktycznie trzeba by chyba wyciąć ten uchwyt do holowania, to raz. Druga rzecz to jak chcesz to zrobić na seryjnym zderzaku to raczej ciężko bedzie ci ukryć rury, chyba ze zrobisz tak jak Purchawa pisze, czyli rozgałęzienie bedzie duzo wcześniej.
Co do kwestii zrównania odległości wydechów na dwie strony, to podobno wystarczy że ten dłuższy odcinek będzie miał większą średnice, ale mogę sie mylić, bo gościu który robił coś takiego u mnie mi to powiedział, ale ponieważ stracił jego warsztat opinie u mnie to pisze to troche z pewnym marginesem zaufania do jego wiedzy :diabelski_usmiech
Co do kwestii zrównania odległości wydechów na dwie strony, to podobno wystarczy że ten dłuższy odcinek będzie miał większą średnice, ale mogę sie mylić, bo gościu który robił coś takiego u mnie mi to powiedział, ale ponieważ stracił jego warsztat opinie u mnie to pisze to troche z pewnym marginesem zaufania do jego wiedzy
Tak by wynikało z praw fizyki... Wydaje mi się, że też jest kwestia pokrzywienia rurek, jak dłuższa będzie bardziej pokrzywiona to się mogą jakieś nieoprządane zjawiska robić. Chyba nie będą to proste wyliczenia różnicy w średnicy tych rurek z uwzględnieniem ich kształtu.
Widziałem na mieście dzisiaj Audi A4 ze znaczkiem 1.9Tdi z dwoma rurami z tyłu, wyglądało na fabryczne. Może ktoś wie jak to jest tam zrobione? Są tam dwa tłumiki czy poprostu 2 rury. To chyba byłoby dziwne, żeby 2 tłumiki do takiego silnika pakować. Jakoś dwie rury z tyłu to mi do V6 pasują :?
Widziałem na mieście dzisiaj Audi A4 ze znaczkiem 1.9Tdi z dwoma rurami z tyłu, wyglądało na fabryczne. Może ktoś wie jak to jest tam zrobione? Są tam dwa tłumiki czy poprostu 2 rury. To chyba byłoby dziwne, żeby 2 tłumiki do takiego silnika pakować. Jakoś dwie rury z tyłu to mi do V6 pasują :?
Oryginal taki istnieje w 1.9TDi 4x4 oraz w wersji V6 4x4, ale jak tam tlumik biegnie moge sprawdzic najwczesniej w poniedzialek w katalogu tlumikow :wink:
Widziałem na mieście dzisiaj Audi A4 ze znaczkiem 1.9Tdi z dwoma rurami z tyłu, wyglądało na fabryczne. Może ktoś wie jak to jest tam zrobione? Są tam dwa tłumiki czy poprostu 2 rury. To chyba byłoby dziwne, żeby 2 tłumiki do takiego silnika pakować. Jakoś dwie rury z tyłu to mi do V6 pasują :?
Audi 1.9tdi nie ma fabycznie tlumikow po dwoch stronach.
Miałem już wydech z dwóch stron i rur nie było widać ale wywaliłem to bo koncowki były zardzewiałe firmy K&M nie polecam puszka zgniła w ciągu roku .Po lewej była puszka z końcówkami a z prawej rura z końcówkami no fakt troche mniej spalin leciało tą prawą .Trzeba by pokombinować aby leciało z dwóch jednakowo.Pozdro.
Mnie zastanawia jak by octa wygladala z tlumikiem wyprowadzonym z boku 8) krotsza droga spali i mniej spotykany montaz :diabelski_usmiech Tylko w TDI ta czarna chmurka z boku mogla by dziwnie wygladac :wink:
Widziałem na mieście dzisiaj Audi A4 ze znaczkiem 1.9Tdi z dwoma rurami z tyłu, wyglądało na fabryczne. Może ktoś wie jak to jest tam zrobione? Są tam dwa tłumiki czy poprostu 2 rury. To chyba byłoby dziwne, żeby 2 tłumiki do takiego silnika pakować. Jakoś dwie rury z tyłu to mi do V6 pasują :?
Audi 1.9tdi nie ma fabycznie tlumikow po dwoch stronach.
Wiec albo sticker tuning albo dorobiony wydech.
a6 w tdi maja dwie rurki a4 tez ma ale czy to jest tdi to teraz nie powiem
Mnie zastanawia jak by octa wygladala z tlumikiem wyprowadzonym z boku 8) krotsza droga spali i mniej spotykany montaz :diabelski_usmiech Tylko w TDI ta czarna chmurka z boku mogla by dziwnie wygladac :wink:
hmm.... ciekawy pomysl
czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
Jakie koncówki wam sie podobają może i mi sie spodobają dajcie jakieś link .
Mi to sie podoba ksztal tlumikow w bmw m-power Podwojna koncowka ,o cienkich rurkach i nie zaduzej srednicy ,ale zamontowany tylko jeden z tlumikow :diabelski_usmiech
1. czemu wyswietla sie 96 kW?
2. cena mnie powalila.
1. To jakiś błąd w treści.
2. To są tłumiki dedykowane do danego modelu i rodzaju silnika (z homologacją), które spełniają wszystkie normy hałasu, dlatego taka cena. Przy tym dźwięk jest rasowy, ale nie męczący i nie uruchamia alarmów w samochodach stojących obok na parkingu.
Komentarz